Sathop garantie afhandeling

Mocht het door u aangekochte product defect raken in de garantieperiode, dan kunt u het ter reparatie aanbieden bij Satshop.nl, uiteraard zonder enige kosten. Ook buiten de garantietermijn kunnen wij u hulp bieden bij de reparatie of contact opnemen met de service dienst van de importeur. Wij zullen een defect product zo uitvoerig mogelijk in behandeling nemen en het zo spoedig en op de best mogelijke manier voor u oplossen. Bij een defect kunt u per e-mail ( satshop@satshop.nl ) of telefonisch via 0900-SATSHOP (0900-7287467) contact met ons opnemen. Satshop.nl zal u dan vragen om de factuur en klantgegevens en zal u een RMA nummer geven. Dit RMA nummer heeft u nodig om uw defecte product naar ons te verzenden.
LET OP: Satshop.nl accepteert geen retourzendingen zonder RMA nummer, dit ivm de afhandelings procedure van het defecte product.

Satshop.nl zal u vervolgens per e-mail op de hoogte houden wat de status van het door u retour gestuurde product is. Zodra het apparaat gerepareerd is en/of retour is gekomen van de leverancier dan zullen wij contact met u opnemen mbt de retourzending.

U bent als klant zelf verantwoordelijk voor de correcte invoer van order- en adresgegevens. Als bij het plaatsen van een bestelling de adresgegevens fout zijn doorgegeven en een bestelling daardoor niet kan worden afgeleverd, worden de verzendkosten doorberekend aan de klant.

 

Het adres: 
Satshop.nl
TAV Satshop retour met RMA nummer
Postbus 272
3970 AG Driebergen